Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 1 mars 2015

Oxinorm & Alvedon

Oxinorm och alvedon hjälper lite mot värken i magen.....Sen får jag Nexium intravenöst på morgonen när sjukvårdsteamet kommer för att ta loss mig från droppet...... fy va allt är drygt ,ont att prata för alla blåsor i munnen,hostan med sitt slem och så när man hostar så gör det såååå ont i magen......illamåendet på morgnarna......i dag va den stora grejen att titta på Herrarnas 5 mil men det blev en lite besvikelse,hade velat att Johan Olsson fått vinna.....har stickat när värken varit som minst...... och snart är det bara ärmarna kvar........nu sitter jag och väntar på att Wallander ska börja ♡♡♡ så nu önskar jag er ☆Godnatt☆ för efter Wallander orkar jag inte skriva ♡♡♡

3 kommentarer:

  1. Styrkekramar till dig starka fina kvinna♡

    SvaraRadera
  2. du är så otroligt duktig och fin, krafter, krafter skickar jag till dej!

    mommo till 7

    SvaraRadera
  3. Måtte denna eländiga spiral ge med sej snart..
    Det ena ger nåt annat. Så drygt det måste vara..
    Stor kram o hopp om uppåtgående i spiralen snarast!

    SvaraRadera