Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 4 mars 2015

Röntgen 1 efter påbörjad sutent behandling

Röntgen gick som den skulle idag, nu är det bara denna vidriga väntan till läkarbesöket som talar om hur monstren i kroppen betett sig......fick ju ändra min förmiddagstid på röntgen till en eftermiddagstid eftersom min förmiddagar är just nu riktigt skitjobbiga...pappan följde med mig idag....i går körde Sara och Pappan Halv Vasan ♡♡♡..fick hem lite neonfärger på garn som jag tänkt sticka nån vårmössa av eller....ja vi får se......sen kom broderier och en sticktidning för ett toppen bra pris....nöjd mamma ♡ sen har jag stickat lite på Ebbas kofta och snart är den färdig.......sen blir det nog att sticka upp några jordgubbsmössor och blåbärsmössor så det finns om någon vill köpa till sina små ♡♡♡ nu ska jag snosa kudden min för idag är jag riktigt riktigt trötter ☆Godnatt☆ min mail : djurstrom2@outlook.com





Sara och Pappan körde Halv Vasan
i går ♡♡♡

2 kommentarer:

  1. Nejmen vad cool! En exakt sån jordgubbsmössa hade jag när jag var liten!!! :D

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får lite krafter så det blir lördagsträff med Albertinorna.
    Krám Lena växjö

    SvaraRadera