Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 9 mars 2015

Wallander

Ja därför blev det inget inlägg i går, tittade på Wallander och sen va klockan alldeles för mycket...... och med värk och stök så blir man så trött på kvällen......ändå sov jag på dan mellan 13.30 och 16.00 sov som en stock.........tur va väl det annars hade jag inte orkat kolla på Wallander....... idag har det varit väldigt tyst här hemma......alla har varit i skolan och på jobb.....Linnéa och Ebba är hos Tobias......så jag gjorde färdigt ett par beställda handledsvärmare och Ebbas vårkofta som Linnéa beställt till henne......nu har jag påbörjat ännu en beställning 2 volangkoftor.......tröjan jag skulle sticka till mig blev inge bra med garnet jag tänkt använda....kom en bit på väg på bakstycket och det kändes inte bra ....så jag måste hitta ngt annat tröj/koftmönster.....som passar till garnet......nu är jag trött och ska ta och krypa ner under täcket ♡♡♡ ☆Godnatt☆

2 kommentarer:

  1. Gomorron gomorron! Oj, så fina handledsvärmare du gör <3. Det verkar så mysigt med Albertinaträff. Heter ni det allihopa?
    Underbart!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. får du inte ont i händer arm osv när du stickar så intensivt?

    SvaraRadera